آخرین اخبار
کد مطلب: 125276
فرمانده نيروي انتظامي لردگان:
عدم کنترل فضاي مجازي تهديد‌هاي زيادي به همراه دارد/پليس در راستاي توسعه فرهنگ حجاب و عفاف گام هاي موثري برداشته است
تاریخ انتشار : 1396/07/20 12:13:49
نمایش : 1518
در پنجمين روز از هفته نيروي انتظامي، فرمانده انتظامي شهرستان لردگان با حضور در دبيرستان دخترانه الزهراء لردگان پيرامون امنيت و فضاي مجازي و رعايت حجاب و عفاف صحبت نمود.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛  سرهنگ خسرو نجفي فرمانده انتظامي شهرستان لردگان به مناسبت هفته نيروي انتظامي در جمع دانش آموزان دبيرستان دخترانه  الزهرا گفت: اقدامات ناجا در حوزه حجاب و عفاف و فضاي مجازي براساس وظايف ذاتي، شرعي و قانوني بوده است و اين رويکرد ناجا ادامه خواهد داشت.
وي با اشاره به آسيب هاي شبکه هاي اجتماعي گفت: در هنگام استفاده از شبکه هاي اجتماعي و فضاي مجازي بايد استفاده صحيح از آن را آموزش ببينيم.
نجفي بيان داشت: تهديداتي که در فضاي مجازي گريبانگير افراد مي شود  چندين برابر فضاي حقيقي است؛ اکثر افرادي که از فضاي مجازي استفاده مي کنند به آن اعتياد پيدا مي کنند و مشکلاتي را براي خود و اطرافيانشان بوجود مي آورند که اين موضوع در دانش آموزان باعث افت تحصيلي، بيماري هاي جسمي و رواني ، هدر رفتن وقت و زمان و ... مي شود.

وي تأکيد کرد: قطعا اقدامات فرهنگي و زيربنايي در راستاي توسعه فرهنگ عفاف و حجاب موثر واقع خواهد شد و در اين راستا نيروي انتظامي گام هاي موثري برداشته که برگزاري چنين مراسم هايي شاهد اين ادعا است.
سرهنگ نجفي بيان کرد: نيروي انتظامي در مراکز مختلف به ويژه مدارس ، دانشگاه ها ، مساجد و مکان هاي عمومي اقدامات فرهنگي و اجتماعي خود را در حوزه ترويج فرهنگ عفاف و کنترل فضاي مجازي دنبال مي کند.
وي اضافه کرد: اميد است نخبگان عزيز چه خواهران و چه برادران، مسئولان نيروي انتظامي را در راستاي تحقق اهداف در اين حوزه ها ياري نمايند.
نجفي ادامه داد: هر فردي بايد خودکنترلي داشته باشد. علاوه بر اين خانواده، جامعه، محيط هاي آموزشي و ... در ترويج فرهنگ عفاف و حجاب نقش بسزاي دارند.
وي افزود:  خطاب ما در حوزه حجاب صرفا مربوط به خواهران عزيز و دختران نيست بلکه مردان هم بايد در موضوع عفاف و حجاب توجه لازم را داشته باشند.

فرمانده انتظامي شهرستان لردگان در پايان با اشاره به موضوع امنيت و افرادي که برقرار کننده امنيت هستند، خاطر نشان کرد: تا خود افراد جامعه نخواهند، امنيت ايجاد نمي شود و امنيت يک موضوع اجتماعي است که همه بايد براي ايجاد آن تلاش کنند.

انتهاي خبر/630 ل

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس